this blog belong to NORLYANABTZAMBERI

aku dah boleh terima kenyataan :')

besok nak exam sempat lagy kau nak update yea yana . hee :'D oke title aku tuu . aku dah boleh terima kenyataan . kenyataan apea ? kenyataan yg dea bukan untuk aku lagi . yeah ! pernah jugak aku berharap yg dea akan jadi milik aku lagi . tapi , angan angan jea kan . dea dah poyn adea orang baru dalam hidop dea . so kau jgn kacau yea yana . hee :D
act , aku cuba untok tabah :') small matter lah . ' kau jangan nangis sebab dea lagi yea yana , aku tahu kau boleh ' thanks mayna & akma . korang bagi aku semangat . aku sayang korang babe ! korang adea blea aku dah jadi mcm orang gila hari tuu kan . korang always happy kan aku blea aku muram hari tuu kan . korang tak abis abis ckp ' kau jangan jadi perempuan yg mengharapkan lelaki yana . jangan kau terhegeh hegeh kat dia lagi ' oke foinne ! aku ikot cakap korang dua . aku try untuk lupakan dea :') aku try untok terima kenyataan neh :'D
btw , aku doakan dea happy dengan new life dea :')
p/s : entry aku kali neh mmg jiwang . taknak bace boleh berambos !
thanks read baby