this blog belong to NORLYANABTZAMBERI

i miss you :(




assalamualaikum bagi reader yg ISLAM . sebelom aku stat bloging spea spea yg taknak bace blog aku neh boleh angkat kaki berambos oke . tak mengharap poyn korang bace . sebab entry kali neh jiwang.
title aku tuu . yeah ! i miss you . really really miss you :'( aku tak tahu apehal dgn aku neh --' tak habis habis jiwang kan :'D act , aku susah nak lupakan kau . walaupun kita kejap jea kan :(
blea aku bukak blog si MAYNA automatik airmata mengalir . lagu dia tuu . sedih sangat kan . blea dga lagu tuu hati aku jadi sayu pulak . that's why lah air mata aku mengalir :')
skg dah pukul 2.00 a.m aku tak tido lagi . besok dah lah nak sch . haiyo --'
aku taknak tido sambil menangis sebab blea bangon dari tido mate aku jadi sembam . err ! taknak lah orang tahu aku menangis . blog neh poyn dah cukop untok aku luahkan persaan . thanks blog tersayang :) hm , tak tahu nak taip apea dah . lastly , aku sayang kau lagi and i really miss you <3


thanks read baby