this blog belong to NORLYANABTZAMBERI

sayang .

eh , sayang ! awak kate tak nak ctea bende hary tuu dalam blog lah bagai . abis asal aku bukak blog kau semalam kau ctea jugak pasal aku yg comel lotte neh *bjet jea . haha :D
what the ? grr ! aku berubah ? so , kene lah aku kesah . korang yg buad aku berubah . kelas pandai ? kelas jea pandai . tapy aku tak pandai . harap maklom . oke back to the story , kau ckp kat aku taknak lah ctea kat blog bagai . yea aku tahu aku salah aku mintak maaf . problem kte dah settel oke . what the fish dah settle lah babe ! kau stil cari pasal ngn aku lagy kan . kau buad jea bia sume orang benci kat aku sayang ! sebab tuu aku makin sayang dengan kau taw . *poihh nak muntah hijau aku ckp mcm neh ! oke foinnnee ! kau dah ctea pasal aku kat blog kau aku poyn nak ctea pasal kau jugak kat blog aku . boleh kan . klao tak boleh poyn apea aku kesah kan . deal ! kbai .
p/s : kau nak terasa lebeh ? bagos lah terasa . oke berambos ! kbai !
thanks read baby