this blog belong to NORLYANABTZAMBERI

end of story :'(

end of story :'( ctea pasal kte dah tamat oke . aku dengan rela hati melepas kan kau *walaupon sakit :'( grr ! jiwang pulak . haish :') thanks a lot everything sayang :) buad aku mcm neh :D
nak update pasal kau pon dah tak larat lah . dari tadi airmata asyik tak berhenti mengalir jea . maaf aku memang tak sempurna untok kau . maaf aku tak boleh jady yg terbaik untok kau . dea lagi layak untok kau . maaf aku tak dapat nak terima apea yg kau buad kat aku :'( oke foinnee ! ctea pasal kau dah takde dalam hidop aku lagi . kite bawak haluan masing masing . lagi skali aku mintak maaf kat kau sebab tak dapat nak jadi yg terbaik untok kau . aku tahu aku tak layak untok kau . aku tak sempurna . yea aku memang takde semua tuu . tapy aku adea haty dan perasaan yg tak boleh dijual beli . aku adea hati dan perasaan bukan untok dipakai mcm tisu pakai buang mcm kau selalu pakai . aku doakan kau sentiasa bahagia disamping orang tersayang :') and last aku tak pernah pon berdendam dengan kau . thanks sebab pernah hadir dalam hidop aku :')

thanks read baby