this blog belong to NORLYANABTZAMBERI

tak taw nak letak apea :)

hary neh dah macam macam lagu sedih aku dga . haha :D *jiwang lah pulak you neh :')
pagi pagi lagi kat bas yg aku naik dah adea lagu jiwang . bengong betol lah . tersentap hati mak noh :') hee :D tahu tak hary neh aku exam acc . memang conferm conferm lah gagal kan . sebab tak boleh nak jawab oh . ketas kosong . haha :')
buku poyn tak pegang . *act , pegang tapi just tak masok kepala jea apea yg aku stady tuu . haha :D hari neh aku datang lambat sebab bangon lambat . *ayat macam bangang . sampai sampai berebot tempat dudok dgn mayna . haha . masing masing nak dudok belakang . oke finee ! aku takde mood pagi neh . aku mengalah ngn kau mayna . lepas tuu aku poyn dudok lah kat depan . haha . best gila . bawah kipas lagi taw . kau hado ? tadea kan :') untok paper acc yg pertama sume aku taram oh . lantak kau lah labu ! haha . ingat kan nak score paper 2 . tapy kan paper 2 lagi susah . mangkok tingkat betol lah . haha :'D disebabkan masa menjawab terlalu panjang . aku poyn mengambil mase untok tydo kejap . hee :') blea sedar dari tydo air mata mengalir . tak tahu sebab apea . haha :'D
dah pukul 1.15 aku poyn kua cepat cepat tak tahan dok dalam kelas . panas babe ! haha *dosa byk koyt . mase balik sch aku cuba mengelak kan diri dari dea :') dea tuu spea ? bukak kamus nati jumpe lah yea :D haha :')
balik tady singgah rumah akma jap nak stady chemistry . alang alang tuu pasang lagu . sume jiwang jiwang oh . lagi skaly hati aku tersentap noh . haha :D
oke malas nak taip panjang panjang . tga exam lah :')
p/s : aku tahu entry kali neh tak best kan . spea tak suke boleh tekan X belah kanan atas tuu yea :'D
thanks read baby