this blog belong to NORLYANABTZAMBERI

what the ?

oke foiinee ! aku jea bodoh kan . abis kau apea ? tahu kau pandai . tapi , jangan lah mcm neh . kalau orang kate kau bodoh kau marah tak ? marah kan . macam tuu lah aku . aku tak tahu sebab apea aku berlembot dengan kau . walaupon kau selalu perli aku . tudoh aku bagai --' what the ? grr ! aku tak pernah marah kau kan . aku tak pernah cari pasal dengan kau kan . tapi , kau jea yg selalu buad semua tuu kat aku . aku selama neh diam jea . sebab apea ? sebab aku tak suke marah orang . tak suka maki orang . sebab tuu bukan aku --'
aku tak pernah marah kau kan . aku putus asa dengan hidop aku dah . aku ckp betol . aku dah malas nak bising bising lagi . aku malas nak tegor kau kalau kau teros mcm neh . aku just bercakap dgn orang yg sudi bercakap ngn aku .

jujurlah padaku bila kau tak lagi cinta ,
tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama ,
jauhi diriku lupakan lah aku , ohhh .
jujurlah padaku bila kau tak lagi suka ,
tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama ,
jauhi diriku , lupakanlah aku . selamanya :)

act , baru jea dga lagu neh . hee :D

p/s : aku tak tahu asal sejak dua menjak neh blog aku jiwang semacam oh . if , kauorang sume tak suke boleh tekan X belah kanan atas yea :') dialu-alukan . pasal entry kat atas neh takde kene mengena ngn spea spea poyn oke :')
thanks read baby